Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Keblinger

Keblinger

kabhi alvida naa kehna- Sa nu spui niciodata adio( 2006)---> VIZIONEAZA ONLINE

Posted by danny on 13:51






DESCRIERE
Dev locuieste in SUA si este fotbalist. Este insurat cu Ryna, care lucreaza pentru un magazin. Dev iai fractureaza piciorul, dezvolta un handicap si devine dependent de Ryna. Acasa, singur, incepe sa-si faca de lucru iar apoi incepe s-o suspecteze pe Ryna ca ar avea o aventura cu-n alt barbat. Suspiciunea lui devine realitate in momentul in care o vede cu-n barbt pe nume Rishi. Prin anumite imprejurari Dev si Rishi ajung sa se cunoasca, iar mai apoi familiile sa sedina prieteni...insa lucrurile iau o intorsatura ciudata in momentul in care Dev o acuza pe Ryna de faptul ca ar avea o aventura cu Rishi de fata cu ambele familii.


cd 1


cd 2

cd 3


cd 4


cd 5

8 commenti:

Mai oameni buni ...care e inceputul???

foarte foarte frumos filmu :X:X:X:X:X:X misto ...adela...

eu nu intzeleg le-am oprit pe toate dar tot imi canta ceva si nu stiu unde k vreau sail opresc

trebuie sa mergi in josul paginei si aproape unde se termina in partea dreapta o sa vezi de unde se opreste muzica

l-am vazut de 3 ori si de fiecare data am plans, un film foarte sensibil,poate cel mai bun film indiam

poate cu nu veti reactiona la cele 4 episoade dar la 5 sigur veti plange....

foarte frumos filmul il recomand am plans asa de mult cu multe emotiiii ionela

Trimiteți un comentariu

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Search Site