Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Keblinger

Keblinger

Om Shanti Om (2007)

Posted by m0nnyk on 20:10



O drama a unei iubiri dintre un figurant de cinema pe nume Om Prakash Makhija, care viseaza ca va ajunge un mare star de cinema si o va cuceri pe frumoasa acrita de mare succes Shanti Priya. Om reuseste sa o cucereasca pe Santhi, dar se pare ca aceasta ascunde un secret. El afla ca aceasta este casatorita cu producatorul de film Mukesh Mehra, care se pare ca nu o iubeste pe frumoasa actrita

6 commenti:

am plans la filmu asta,..nu ma-m putut abtine,..este un film extraordinat..si io..ca barbat...vil recomand din toata inima :) nota filmului 10+

Mea placut la maxim tare rauuu frumos fokkk

Lam vazut de 5 ori si nu ma satur sa-l mai vad, e un film de nota 1000

Am vazut acest film de 5 ori si o sa ma uit ori decateori imi va fi dor de el, e un film de nota 1000 vi-l recomand din tot sufletul

Am vazut acest film de 5 ori si m-as uita de nenumarate ori la el, e un film de nota 1000. vizionati-l merita!

Trimiteți un comentariu

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Search Site